Bestsellery
Force
Force
65,00 zł
Alpaka & Co.
Alpaka & Co.
76,00 zł
szt.
Freizeit
Freizeit
69,00 zł
szt.
Wiesen-Cobs
Wiesen-Cobs
85,00 zł
szt.
Bergwiesen-Mash
Bergwiesen-Mash
96,00 zł
Western Struktur-Müsli
Western Struktur-Müsli
95,00 zł
szt.
Cornmüsli
Cornmüsli
91,00 zł
szt.
Sinfonie
Sinfonie
102,00 zł
Champion
Champion
105,00 zł
szt.
Senior Plus
Senior Plus
94,00 zł
szt.
Torba do karmienia
Torba do karmienia
30,00 zł
szt.
Pojemnik na paszę
Pojemnik na paszę
58,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje stanowią integralną część Regulaminu sklepu:

1.            Tryb postępowania reklamacyjnego

1.1.         Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży:

1.1.1.         Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone w szczególności ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 ze zm.).

1.1.2.         Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenia odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marstall.com.pl  lub też pisemnie na adres: ul. Szkolna 9A/5B, 05-090 Raszyn. Gdy jest to niezbędne dla oceny niezgodności Produktu z umową należy go dostarczyć na adres: ul. Szkolna 9A/5B, 05-090 Raszyn.

1.1.3.         Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.1.4.         W przypadku Produktów objętych również gwarancją Sprzedawca informuje, iż gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

1.2.         Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego:

1.2.1.         Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu Internetowego Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@marstall.com.pl lub też pisemnie na adres: ul. Szkolna 9A/5B, 05-090 Raszyn.

1.2.2.         Zaleca się podanie w powyższej wiadomości e-mail jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

1.2.3.         Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

1.2.4.         Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

Formularz reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową w formacie pdf

2.            Prawo odstąpienia od umowy

2.1.         Usługobiorca (Klient) będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na adres: ul. Szkolna 9A/5B, 05-090 Raszyn.

2.2.         Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość stanowi załącznik nr. 1 do Regulaminu.

2.3.         W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Odstąpieniu od umowy podlega tylko i wyłącznie towar w stanie niezmienionym. 

2.4.         Usługodawca (Sprzedawca) dokona zwrotu przy użyciu tych samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez kupującego w pierwotnej transakcji.

2.5.         Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania Produktu.

2.6.         Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl